Wednesday 23 January 2013

senggugut ???

Bismillahirrahmanirahim ~

ne laa masalah aku tiap bulan 'senggugut', haaa ! jgan tkejut..senggugut aku datang tiap bulan &&& lamanyaaaa slama 3hariii++...aWwww !! sakitnyaaaa ~ daa mcm mcm cara untuk hilangkn senggugut ne tpiiii Tuhan masih menguji aku lagiii, xpa laa Dia suruu aku slalu ingat kat Dia tUu ;) sllu bca tntg senggugut ne, rmai yg menyatakan senggugut bOleh mybbkan 'kanser', aWww !! tmbh laa xda smgat..xpaa, hidup msti dtruskan wlupun bnyak dugaan dtang kena tabah & redha jaa laa hdpi smua tUu msti ada hikmahnya kan kan kan ? memandangkan bnyak cra sudaa aku try untuk hlangkan pyakit tiap bula aku ne, hmpir give up sudaa mau try cara lain..sering kli senggugut dtang msti rasa mau pitam &&& lOya, hUuuuu~ bla sesi perskOlahn pla tpksa sewa van untk blik rmh sbb x tahn mau pitam [sering kli tjdi ne] nsib laa wktu tUu ada bwa duit lebih klau x, tpksa laa mnunggu lagiiii ~ 

ada lagiiii cara untuk hilangkn senggugut ne aku blum try, ylaa kan sudaa cuba bnyak cara x jga hlang tau laa mnusia ne cpat give up, setujuuu ? HIHI~ tpiiii akan dicuba jga cara lain mna laa tau bhasil kan ? lmah smangat ne bla tgOk blOg DR sndri ckap brkemungkinan adalaa kanser...serammmmm sejukkkk badan~ Insya Allah xda apa apa cuma ujian untk pmpn.. ;) 
*
*
*
cara lain untuk hilangkan senggugut [blum try tpi akn d try, HEHE~] ;

☛ rendam sayur sawi segar dlm air pnaSsss & amalkn minum pada setiap harii

☛ambil segenggam halia & tumbuk lumat, masukkan ke dlam air suam, apabla halia daa mendap baru laa di minum [sblum tUu slwat dlu]

dannnn yg ne ☟

klau sspa ada cara lain untuk hilangkn masalh ne, cOmment jaa erk ~ syukran ^_^

No comments:

Post a Comment